HEADLINER – THE NEWYEAR’S RAVE!!

Oud en Nieuw.. Met Headliner – The NewYear’s Rave zal een oude traditie in het Beursgebouw in ere worden hersteld, sinds lange tijd is er weer een feest in het zuiden van ons land voor alle liefhebbers van de hardere muziekstijlen. Na drie geweldige edities van Headliner zullen we op deze oudejaarsavond alle registers opentrekken om nummer vier tot een waar spektakel te maken!

Dit keer zul je verrast worden met niet één, maar twee geweldige openingsshows. De eerste kun je verwachten tijdens het aftellen naar het nieuwe jaar en show nummer twee zal, zoals je inmiddels gewend bent, de openingsshow van onze altijd trouwe bevelhebbers Showtek zijn! Hoe deze shows er verder uit komen te zien zal nog een verassing zijn, het wordt in ieder geval een groot spektakel!

Voor de NewYear’s Rave hebben we wederom een selectie gemaakt uit de beste nationale èn internationale strijders.  Pavo, Zany, Max B Grant, Deepack, Isaac, Lobotomy Inc. Buzz Fuzz, Robbie Magura en niet te vergeten onze trouwe helden Showtek zullen gaan zorgen voor een onvergetelijke NYE Party! Deze mannen zullen natuurlijk weer ondersteund worden door niemand minder dan MC DV8 en VJ Saga.

Mede door de hoge buitentemperatuur was het tijdens de afgelopen editie van Headliner erg warm. Gezien de tempraturen in december veel lager liggen, en het de eerste twee edities ook goed toeven was, zul je tijdens Headliner – The NewYear’s Rave geen last hebben van de extreme warmte zoals afgelopen keer. Bovendien zullen de extra windturbines voor genoeg verkoeling zorgen op deze spetterende avond.

Bij deze wil Frequence alle bezoekers van 16 september nogmaals bedanken. Mede dankzij jullie enthousiasme was ook de derde editie van Headliner wederom een groot succes! Ondanks de hitte was het een topavond met geweldige dj performances en een top sfeer! Voor iedereen die nog eens wil nagenieten, of voor degene die dit alles hebben moeten missen, kun je op frequence.nl de filmpjes nog eens bekijken.

Kaarten voor de NewYear’s Rave kosten slechts € 29,75 (ex fee) en zijn natuurlijk weer te koop bij alle Ticketbox-verkooppunten en via Easyticket.nl. Voor dit bedrag kun je feesten van 22:00 uur tot 07:00 uur in het nieuwe jaar! Voor meer info en/of je dichtstbijzijnde ticketbox-verkooppunt check je www.frequence.nl.

Wil jij met ook met vette, beukende beats en een geweldige show het nieuwe jaar ingaan, zorg dan dat je op 31 december met ons 2007 in knalt!!